söndag.

tudiiluu.

Sitter med min tjocka flece kofta för att jag fryser som fan, mamma tror du är i turkiet eller nånting. Hon har alla fönster öppna och gå runt och klagar på att det är varmt. Ibland undrar jag vad som gänder i kvinnana kropp? Iallfall så vaknade jag för typ 40 minuter sen om jag ska vara exakt. Åt "frukost" och nu sitter jag här. Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, får väl se vad som kommer upp. Har iallfall inte planerat någonting, än. Vi fick en ny teve igår förresten, skitsnygg hihi, och en till dator, så nu har jag och min syster varsin dator. Vilket betyder inga fler krig om vem som ska ha datorn ;)
Nej nu ska jag faktiskt städa mitt rum lite,

pussseeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />