....

hejhej bloggen.

Ingen bra update på sista tiden, höhö. Men det var faktiskt jättefint väder så jag har typ varit ute hela dagen och så med mina kusiner. Det blev skitvarmt idag helt plötsligt, vilket var väldigt skönt, men det helt plötsligt började det typ att regna lite, fast att det inte fanns ett enda moln på himmlen, dumma lur-väder. Men det blev fint igen efter en stund, haha. Vi gjorde så mycket, utan mest bara gått runt, cyklat och lite annat kul. Jag sov ju hos min kusin med min andra kusin igår, sen idag sover dom två hos mig. Har duschat och fixat mitt hår och lite sånt, sitter och äter, min mage spricker när som! Imorgon blir det nog att åka till oxie och lite sånt, om jag inte ska dit så blir det SKO SHOPPING med papi, han har lovat mig att vi ska ut och köpa skor till mig! Är very happy faktiskt. Har inte köpt skor på ett tag så det är på tiden.


pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />