svar på frågor.

Fick några frågor annonymt. Så jag tänkte svara på de i ett inlägg ifall den som skrev det glömde skriva sin adress eller helt enkelt inte har någon blogg.

vad är urix för nått? - Urix är en åsiktsfestival för ungdomar från hela landet. Man åker till den staden där den hålls för året. Det är olika varje år. Och där så går man på worskshops under dagarna som kan handla om bl.a rasism, mobbing osv. och på kvällarna är det massa roliga aktiviteter. Urix är 4 dagar, så om man inte bor i den staden den hålls i sover man över i skolor.

var kommer du ifrån? Jag kommer ifrån Irak men är uppväxt i Sverige.

kan du visa hur du fixar dina naglar? Jag kan visa det i ett inlägg, men inte just nu, hehe.

vilken skola går du på ? e den bra? Jag går på Videdalskolan. Jag tycker den är bra, asså undervisningen och så, fast just nu är jag väldigt trött på den skolan så det ska bli skönt att komma ifrån den ett tag.

hoppas det var bra svar på frågorna. =)


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du får en trevlig helg :)

2009-06-04 @ 23:27:54
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />