torsdag.

hejhej.

Jag var ju på bio igårkväll och såg Terminator, den var verkligen bra tyckte jag, sevärd!. Jag brukar faktiskt inte gilla såna filmer men jag tyckte verkligen om den. Iallfall , filmen slutade runt elva tiden så kom min systers man och hämtade oss och så åkte vi hem till min syster, där sov jag,min syster och min kusin över. Det blev dock inte så mycket sömn pågrund av lillskiten som grät hela natten, så jag sov inte så mycket. Var sjukt trött på morgonen så det blev ingen skola för mig, hehe. Sen så stack vi till stan för att köpa kläder och lite grejor till elias, vi åt även ute. Thai-mat, mums! Sen köpte jag också ett par jätte söta skor, lägger in bild sen, orkar inte nu haha. iallfall så efter allting så åkte vi hem och så har jag dusckat och fixat mitt hår och så. Ska snart ner och fixa mina naglar och lite sånt.


Äntligen fredag imorgon, ska bli skönt med helg. Sen är det nästan ingenting kvar av skolan. Måndag är vi lediga, tisdag till onsdag är vi och tältar med klassen sen på torsdag är det skolavslutning, sen SOMMARLOV! Så jävla skönt det ska bli asså, verkligen. Äntligen paus från skolan. Hoppas bara att vi går en riktig sommar detta året. Inte bara en massa regn och annat piss-väder. Iallfall så imorgon ska jag nog hem till min kusin och sova där, har inte träffat henne på länge så det ska bli kul. Men nu ska jag faktiskt äta eller så, börjar bli hungrig,

puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />