Bobbie!

Ni anar inte vad som nyss hände haha. Jag skulle gå ut och ta in Bobbie för han va i trädgården så hittade jag inte honom. så letade jag mer men hittade inte honom. Den jäveln hade krypit under staketet och sprungit ut! Jag gick ut och letade efter honom och när jag hade kommit en bit ser jag att en man går med en liten lös hund bredvid. Sen kom han springades, den lille skiten. Det var tur att han mannen visste att det var vår hund och att han var påväg hitåt. Lerig var han också! Pappa ska fixa staketet imorgon. Blev ju livrädd att min älskade var vilse. Har nyss torkar av honom det mesta av leran, nu ligger han här och sover, den grisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />