Desperata Hemmfruar!

Har precis kollat på Despetare Housewives, innan det kollade jag på Den rätte för Rosing. Men gud asså dagens DH-avsnitt var så jäkla bra! Åh jag vill se fortsättningen nuu! Blev väldigt chockad i slutet kan jag säga er. Nu ska jag inte förstöra för er andra som missade det och kanske har tänkt att se repris. Måste bars säga att klänningen som Gabrielle fick av Carlos var sååå söt! Jag gillar verkligen tisdagar, haha, för det är väldigt bra program på tv och om man typ inte haft en bra dag så liksom bara tänker man " åh det är ändå DH ikväll, så slipper jag tänka på allt annat". iallfall Tummen upp för DH, nu ska jag nog gå och slänga mig i sängen och nanna kudde, men först måste jag ut på en kvällsrunda med Bobbie.
Pussar på er! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />