Earth hour.

Sitter och äter solrosfrön, har snart ätit en hel skål haha. Tycker det är så gott! Melisa gick hem för en stund sen, vi gick ut en stund köpte hem lite gott bl.a Marabou Amigo (ÄLSKA), Hallonsoda, och lite annat gott. Och så har vi också gjort pytt i panna. Vi har även varit duktiga och släckt NÄSTAN all electricitet, har faktiskt typ bara datan på och så sitter mamma och pappa och smygtittar på tv. Hahha det går ju inte en hel timme utan electricitet. Asså man är ju helt beroende av det nu, men tänk på dem från förr i tiden som inte ens hade electricitet. Tänk er, utan datorn, mobil, tv och massa annat. Åh gud jag skulle nog ha blivit galen haha. En rolig sak som hände när jag skulle ut en runda med bobbie var att eftersom att det var släckt överallt så såg jag inte hur jag tog på mig jackan aå när jag kom ut så skulle jag stoppa händerna i fickan men så hittade jag inte, de var på insidan haha, jag hade tagit på mig den ut och in. Så kan det gå utan electricitet. Men när jag var ute såg jag att en massa hus hade tänt.


jag gör pytt i panna.                                         EARTH HOUR! Mysigt med ljus.
PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />