Fredag.

Nemen halloj!
Åh gud vad härligt, äntligen är det fredag. Jag tycker verkligen veckan har gått snabbt. Kom hem från skolan för ett tag sen, han inte logga in och skriva utan jag fick skynda mig in i duschen, Blev klar snabbare än jag trodde så jag har lite tid över. Emma ska snart komma hit, har verkligen inte varit med henne på länge så det blir kulkul. Sen ikväll ska hon följa med på "Club Mimbrera". Vi har möte först med ungdoms rådet kl 19.00 sen därefter ska vi direkt gå och göra iordning lokalen, sen kl 21.00 börjar det. Jag kommer hem väldigt sent så jag vet inte om jag kommer hinna skriva mer idag, Men jag lägger in massa bilder och sånt imorgon om jag inte hinnre göra det ikväll. Nu måste jag skynda ner och platta håret, och fixa mig.

JAG FYLLER ÅR IDAG förresten! Känns faktiskt inte som min födelsedag som det brukade förr, men ja haha. Men de sjöng ju faktiskt för mig två gånger i skolan idag. =) Puss på er nu hinner jag inte skriva mer! <3


Kommentarer
Postat av: AMANDA

åh, tack så mycket:)

2009-03-27 @ 17:10:33
URL: http://amanddis.blogg.se/
Postat av: Nazaa

Grattis på födelsedagen då sötnos <3

2009-03-28 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />