Goodmorning!

Hellu,
Vaknade för en stund sen av att mamma skrek på Bobbie för att han hade kissat lite här och där, *fy!*
Jag hann inte skriva mer igår om vad som hände efter vår lilla piknick, Tjejerna kom till mig lite vid 6 tiden så satt vi och snackade och lite sånt. Sen blev dom hungriga så vi gick upp och började göra i ordning vår Taco kväll hehe, åh det blev så gott! Jag älskar verkligen taco. Iallfall efter att vi hade ätit gick vi ner och typ bara tramsade haha, vi spelade in en massa "roliga" och onödiga filmer, och spelade kort och massa annat kul, asså jag tror nog aldrig att jag har skrattat så mycket på en och samma kväll, vi skrattade tills vi fick ont i magen, hahaha! Sen vid 12 tiden gick dom hem, jag gick ut en liten runda med baby sen blev det sängen för mig.

IDAG: Idag har jag nog ingen aning om vad jag ska göra, det är ju söndag, och söndagar är ju allmänt tråkiga, som sagt. Men en sak vet jag iallfall hehe. Efter som att jag missade Desperate Housewives och Den rätte för Rosing i tisdags, så ska jag se repris todaay kl 15.00 DHW och 17.10 Rosing, sen ska jag nog bara dusha och lite sånt, det är ju skola imorgon. *orkaa* Nu ska gå och mysa lite med Bobbie, puss på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />