Hugo vann! =)

Åh jag hoppas verkligen att ingen missade dagens avsnitt av Den Rätta För Rosing, HUGO vann! Jag blev inte direkt förvånad men det är verkligen en stor åldersskillnad mellan honom och Linda. 16 år! Men ja är dom kära så är dom väl det. Men Lindas dotter är ju fan 15 år, Hugo hade lika bra kunnat vara tillsammans med henne. Men är de tilsamman nu på riktigt eller? Kollade även på Desperata Hemm Fruar, bra avsnitt idag med. Har suttit och tryckt i mig en halv Ben & Jerry's. Sen har jag ätit en hel citron med salt, åh det är sååå gott. Jag äter ju salt tilll nästan allting. Fast jag borde sluta äta det så ofta för jag har skitont i magen nu, det känns som om det fräter i magen typ, aha. Men det är ju inte heller bra, man kan få magsår eller något sånt.
Brukar ni äta salt till frukter/grönsaker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />