Imorgon är ingen vanlig dag! =)

imorgon är ingen vanlig dag för vet ni vad det är för dag?! MIN FÖDELSEDAG!, wiiie, jag blir femton år. Fast en sak som inte är kul är att jag känner så många som fyller år samma dag som mig så då känner man inte riktigt att det är "sin egen" dag liksom, hehe. Imorgon är det ju också Club Mimbrera, en fest som vi i Ungdomsrådet har för vår ungdomar i Malmö, Ska jobba där, eller man kan ju inte direkt kalla det jobba, "jobbet" är ju att få folk att dansa haha, så det blir väl kul. Vet dock inte vad jag ska ha på mig, men eftersom det är Min födelsedag så vill jag vara lite extra fin faktiskt.

hahahah jag skulle bara öppna terrassdörren för att kolla om det var kallt, fick en chock! Det luktar kogödsel så in i helvete, usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />