kjolen är klar!

Äntligen är jag klar med min kjol! haha, det tog mig en tid men nu är jag iallfall klar. Jag är ändå ganska nöjd faktiskt. Nån dag under veckan ska jag rota fram allt som går att sys om och så ska jag se vad jag kan göra utav det. Det är faktiskt skitkul att göra om fula saker till något finare. Så har ni något fult eller något ni inte andvänder som bara ligger där, så ta fram sax ock symaskin och se vad ni kan göra =)

FÖRE, ett par skitgamla och fula byxor.
EFTER, en gullig högmidjad kjol! =)

lämna en komentar och skriv gärna vad ni tycker om den (a)
puss på er!

Kommentarer
Postat av: tilda

måste bara säja att den var jättefin. min kompis har länge letat efter en hög jeanskjol. ska tipsa henne och att osså göre en själv. :P

2009-03-16 @ 22:35:20
URL: http://grodanbob.blogg.se/
Postat av: Raghaad

hehe tack så mycke! =)

2009-03-16 @ 22:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />