lovelove.

Åh jag sitter och lyssnar på en låt som jag verkligen har fastnat för, Akon och Colby O'Donis- Beautiful. Den är såå härlig tycker jag, och texten är jättegullig. Jag tror faktiskt att den kommer bli en riktig sommarlåt. Liksom när Forever kom ut förra sommaren med Chris Brown, så kände man att den var en riktig sommar låt på något sätt haha, Det är denna låten också. Jag får ibland vissa perioder där jag bara lyssnar på en låt om och om igen, en låt som jag kan lyssna på i timmar utan att tröttna, sen efter ett tag är det får ja en ny låt om jag blir beroende av, och just nu är denna låten mitt beroende =)

http://www.youtube.com/watch?v=Szl8CxNN30c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />