Måndag 23/3

Hejhej
Kom hem för ett tag sen från en väldigt lång skoldag. Sitter är gäspar så in i helvete, jag är skittrött nu, vill sova, men då vet jag att jag inte kommer att kunna sova ikväll. Det regnade idag, såå tråkigt! Nu har det i allfall slutat och solen har tittat fram lite men det är ju ändå blött och äckligt ute. Shit kom nyss på att jag verkligen måste RÅPLUGGA till teknikprovet imorgon, som jag egentligen skulle ha gjort förra veckan, hoppas det går bra imorgon då. Vi är bara halva klassen nu två veckor framöver, de andra praoar. Det är faktiskt lite skönt med lite lugn och ro. Förresten, jag tänkte det skulle vara kul att läsa andras bloggar så ni får gärna skriva era bloggar =)
puuss.


Kommentarer
Postat av: Melisa

hahaha din lille filuuuuuuuuur :D

love you

2009-03-23 @ 19:10:02
URL: http://www.m-meelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />