Musiik....Nananana

Helst seriöst, om jag tänker efter, jag skulle nog aldrig klara mig utan musik. Det är en del av mig helt enkelt, Musik är verkligen underbart. När man är arg,glad,ledsen,förvirrad ja ni fattar, så finns det alltid musik som passar, för mig iallfall. Jag lyssnar nog på musik när jag gör allting faktiskt, tillexempel på morgonen när jag ska fixa mig och är svintrött, och då bara slår jag på radion (the voice,såklart) och musiken gör mig pigg igen, Speciellt när man hör josefines,paul eller sebastians röster hehe, dom är så underbara tycker jag, Jag gillar verkligen josefine, hon är allltid så pigg och glad haha. The Voice är verkligen ett hjälpmedel när man är trött. Jag har bloggtorka som ni säkert har förstått...hahahaha jag har inget annat att skriva om så jag passade på att skriva lite om min livskraft - MUSIK!

Det finns en låt till vilket humör man än är på, tycker jag. T.ex

egohumör: R Kelly I'm the worlds greatest/girlfriend Avril Lavinge
arg: 7 things i hate about you Miley Cyrus
chillhumör: goodbye Miley Cyrus, I'll be missing you P Diddy, The voice whitin/I Turn to you Christina Aguliera (min idol)
happy humör: I've got you McFly, single ladies Beyoncé
Partyhumör: Just dance Lady Gaga, Maskinen Våldräktsman

Här var nog några låtar som jag tykcer är bra, men det finns en j*vla massa bra låtar, alla har säkert en favorit.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />