Onsdag 11/3

hejhopp! Dagen började med en jävligt stressig morgon, snoozade väckarklockan hela tiden tills jag upptäckte att jag började om 40 minuter!, Snacka om att jag stressade ihjäl mig, men jag kom faktiskt i tid till skolan! Men jag måste verkligen börja lägga mig i tid. Iallfall i slutet av skoldagen var det kör , vi övar för fullt inför föreställningarna haha, ska bli kul att sjunga på torget, noot! Åt nyss, är verkligen propp mätt nu, snart bär det av till stallet, har ridning ikväll. Imorgon efter skolan blir det nog lite festhandel med Jasmin till vår födelsedagsfest på fredag, har ingen idé om vad jag ska ha på mig  men hittar säkert något tills dess. Ska nog kila vidare nu skriver mer ikväll, Greysanatomy ikväll förresten! =)

kraamis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />