onsdag 18/3

Sitter med mina blöta flätor som droppar vatten. Kom nyss ut ur dushen, har gjort sån peeling i ansiktet, skit härligt, jag känner mig helt ren och fräsch nu! Ridningen idag gick ju ganska bra idag faktiskt. Men den tröttade verkligen ut mig, är helt utmattad nu. Längtar ner till min älskade säng. måste ändå lägga mig tidigt, efter som jag börjar kl 8 =(. hörde på nyheterna att vädret imorgon skulle bli 6+ grader och soligt här i Malmö, så puss på det!, MEN jag hörde även att det skulle snöa i helgen?! =S, hoppas verkligen inte det för då blir jag så jävla besviken, nu när våren äntligen kommit. Jag som tänkte dra på mig solbrillorna imorgon, kom på att jag måste köpa nya. Det nya köpcentret i Värnhem Entré har ju invigning imorgon så kanske går dit och kollar om jag hittar något.
Har ni några tips på var det finns fina solglasögon just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />