*oooont!*

Åh, fan vad ont jag har i ljumskarna och i låren! Kom nyss hem från stallet, Vi gjorde några jävla balansövningar och jag det känns som mina ben håller på att åka av! Ah har ni haft den känslan typ efter ni har tränat eller så att man har ingen kraft alls i t.ex benen, och att man inte kan spänna musklerna?, haha Det känns helt konstigt och obehagligt tycker jag.


Iallfall jag ska nog in och duscha alldeles strax. Känner mig ganska smutsig efter ridningen, och så orkar jag verkligen inte höra på min syster som sitter i rummet intill och försöker sjunga singstar, haha. Vi fick hem Singstar Bollywood med indiska låtar igår, hahha sjukt roliga att sjunga men dom är ju ganska svåra också. Japp nu ska jag hoppa in i duschen. Kommer tillbaka snart igen.
pusssii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />