glass.

Vilken seg dag! Började nio och fick sluta kl 15.15 idag istället för 16.00, vilket var bra eftersom att jag orkar verkligen inte gå i skolan så länge. Dessutom har jag fullt med nudlar/krydda och glass i håret! Usch! Blev lite krig i skolan idag,kan man väl säga. Fick Massa glass på tröjan och i huvet. Fick ju gå runt sådär i skolan, trevligt.. eller inte! Men fick bort det mesta innan, ska hoppa in i duschen och tvätta bort allting snart. Sitter just nu och äter cevapcici nu, skigott! =) Har varit ute och sprungit lite med bobbie och tagit lite bilder på honom. Det var skittråkigt väder imorse. Dimmigt och kallt, så jag drog på mig vinterjackan. Men nu är det mycket finare väder. Soligt och fint. Ja, vad händer idag då? =)
pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />