sköt ert eget.

Asså ibland stör jag mig så mycket på vissa människor som lägger sig i saker som dom inte har med att göra. Tillexempel Min pappa stod och tvättade bilden tidigare idag, och Bobbie var i trädgården och sprang runt och lekte. Så går det en man förbi med en hund. Bobbie blir såklart glad och börjar skälla för han vill väl busa runt lite. Då kollar han mannen helt snett och börjar mumla för sig själv "föhelvete" och kollade riktigt snett, då frågar min pappa vad problemet är då säger han "få tyst på hunden", min pappa sa till Bobbie att vara tyst, men han började skälla igen. då börjar han gubben svära och sånt. Sen kommer han tilbaka efter en stund och börjar säga saker igen... :S
Asså helt seriöst om VÅR hund är i VÅR trädgård, får han väl fan göra vad han vill! Gud vad irriterad man blir på sånt folk!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />