söndag 15/3

Sitter i badrocken och ska upp och dusha när som helst, haha. Har precis ätit nudlar och kollat på Wipeout. Ska nog ta och fixa mina naglar och pyssla om mig själv lite när jag kommer ut ur dushen hihi. Jag satt nyss och försökte komma på när jag var och storshoppade sist, asså jag menar verkligen SHOPPADE, det var ju fan sjuukt längesen, jag känner verkligen att det är dags nu. Men jag är paank just nu. Dumma mig att alltid slösa upp alla pengar direkt när jag får dom, men jag fyller ju år om mindre än två veckor *håååll ut!* , 27 Mars, och då jävlar! Det är verkligen så mycket som jag vill köpa, jag har kollat på nätet vad olika affärer har fått in och gud vad glad jag blev, skitfina grejer har kommit in på Gina Tricot och H&M, som jag verkligen måste köpa. Och jag vill börja köpa sommar och vår kläder sna . Har bestämt att denna sommaren ska det bli mycket klänningar och kjolar för min del =) Men en sak vill jag också jättegärna vill köpa är en digitalkamera, är verkligen i behov av en sådan. Japp nu ska jag faktiskt upp och dusha innan det blir försent, skola imorgon =(
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />