söndag 22/3

god dag!
Har inte haft så mycket tid för datan under helgen, faktiskt. Har knappt varit hemma.Igår så åkte vi hem till min syster och åt och sånt sen efter det så spelade vi biljard,det var jättekul. Inte  för att jag är speciellt bra på det, men jag blir bättre haha. Vi åkte hem till min syster nångång vid halv ett tiden, så kollade vi på en film som heter "Gridiron Gang". Den var så j*vla bra! Den handlar om typ kriminella ungdomar på sånt ungdomsfängelse och typ massa sånt, den rekomenderar jag verkligen.När man ser den tänker man liksom det händer jättemycket sånt verkligheten, det är hemskt. Iallfall runt halv fyra tiden tog den slut och då gick alla in och la sig hehe, man va ju skittrött efter allting. Vaknade idag vi 1 tiden. Åkte hem, min syster kom hem till oss, vi lagade middag eftersom mamma var på sjukhuset för nån konstig allergi reaktion hon hade fått så vi fick göra maten idag. När dom kom hem överraskade pappa mig hehe, Vi åkte iväg och köpte en digitalkamera till mig. som födelsedags present då, jag fyller ju år om 5 dagar. Fick den lite tidigt men det gör inget. Sen åkte vi tillbaka med den för det var inte den jag ville ha haha, såg fel förpackning, så bytte vi till den jag vill ha och nu är allt frid och fröjd. Ska upp till de andra nu, vi har gäster. lägger in bilderna från igår sen.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />