Torsdag 13/3

godmorgon, eller godeftermiddag rättare sagt.Vaknade kl halv 7 i morse och kände mig väldigt dålig , ont i halsen och magen, så det blev sängen istället för skolan för mig. Hoppas jag blir bättre till imorgon, vår fest är ju dåå. Somnade om men vaknade nyss med världens nack-smärta. Min mage skriker av hunger så det är nog bäst att jag går och äter "frukost" eller vad jag ska kalla det. Nu står bobbie och skäller vid dörren så det är nog ett teckan på att han vill ut.
Åh måste berätta att det var såå fint väder imorse när jag vaknade, solen lyste och det var lite småvarmt, jag börjar tro att sommaren trots allt kommer snart =). Nu sak jag ut en och gå en liten runda med Bobbie, puuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />