våååår.

Idag är jag på underbart humör!  Och vet ni varför? Det är så sjukt fint väder, åh äntligen har våren tittat fram. solen skiner som bara den och det blåser nästan inte alls. Igår var i och för sig  också soligt men det blåste så in i helvete.  Men idag, idag är det bara finfint väder. Jag hoppas sommaren också kommer snart. vill så görna börja ta på mig mina vår/sommarkläder, dom bara ligger och väntar på att få bli användna. Har precis varit ute och sprungit och lekt lite med Bobbie. Gud vad anfådd jag är nu haha, ska snart ät och så, sen på med ridkläderna sen blir det stallet, jag har hoppning ikväll, vi får väl se hur det går haha. =)

såhär såg det ut imorse innan skolan. :)
Älskling njuter också av solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />