titti. <3

hejhej.
Mrs. Dålig uppdatering här! Ville bara säga att jag lever, för er som börjat misstänka att jag ruttnat bort eller så. Jag har verkligen inte haft tid att blogga både igår och idag kommer jag inte heller ha tid för så mycket bloggande. Är hos titti nu och vi har nyss ätit , ska göra smoothie nu hehe, sen ska vi baka eftersom vi måste ta med det till skolan imorgon för att tjäna in pengar till vår klassresa. På tal om skolan så är jag så otroligt trött på allt skolande. Jag har så mycket att komma ifatt med, ska ha ett jävla prov imorgon, sen på måndag ännu ett prov. Sen en massa uppsattser och uppgifter! MÖG! Så jag och titti måste verkligen råplugga idag - OM vi nu hinner. Men det får vi se hur det blir med det. Förresten ville jag tillägga att jag "snubblade" idag och nu är mitt knä lila och jag har svinont! (tyck synd om mig!) Justdet ikväll är det ju "ballar av stål" hehe, på kanal 5 klockan fem i tio. Iallfall nu ska jag och fisen därborta börja göra smoothie.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack det är bra, själv då?, tjejer kan vara så jobbiga ibland :/

2009-05-11 @ 18:56:20
Postat av: Anonym

Hihi okej ja det där armbandet va jätte fint som du tänkte beställa asså, jag har aldrig beställt nåt därifrån xD

2009-05-11 @ 19:44:59
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />