kaos in da house!

hellu snyggingar.

Kom nyss hem efter att ha varit ute med melisa en sväng, skönt att bara vara ute och promenixa med våra söta hundar. Vad skumt folk det finns i vårt lilla videdal haha. Aja iallfall så innan det var jag ju på bio med flickorna, melisa, afro & roro. En lyckad kväll.. typ haha.

Började med en jävligt stressig fixning innan det bar av mot stan. Efter det när vi äntligen ska in och ta ut våra biljetter för NEW MOON, så jo vad händer då, nämligen att de säger att det inte gjorts någon beställnign med det kortet jag hade med mig (mammas), vilken inte var sant eftersom att jag har bekräftelsen på köpet här hemma så vi stod och argumentera med bio-chefen tills filmen hade börjat och vi stod utanför och hörde hur de klappade och så inne i salongen (ångest), Och det kunde inte släppa in oss eftersom att någon redan satt på VÅRA platsen! Åh faan vad jag blev förbannas, ville bara slänga nån i väggen av ilska haha. Iallfall vet ni hur det slutade? Vi lyckades övertala de att vi ändå skulle få gå in och gissa vart vi satt? PÅ GOLVET i biosalongen haha! och ja, folk kollade! Men vadfan, inget stoppar oss från att see new moon, har ju väntat sjukt länge! Det var helt okej att sitta på golvet, bara vi såg filmen. Nog bästa bio upplevelsen haha. Men tycker att det var jättedåligt av dem att det kan bli så fel i systemet, och det var inte bara oss det hände, utan det satt flera stycken utanför med samma problem...

Och filmen var iallfall också grymt bra enligt min åsikt, men slutet fick en att ångeste lite... buhu! Ska inte avslöja något mer nu för er som inte sett den, men se den!
Såg någon av er?, vad tyckte ni? :*


absolut det bästa med filmen hihi :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />