söndag.

Och så var helgen öer igen då. Snabbt som fan går det, tycker jag. Ajaa whatever, helgen har iallfall varit super. Har varit hela helgen med en av mina bästade vänner, rebecca. Och vi har hittat på en massa kul, som alltid. Först sov hon ju här, sen åkte vi hem till henne igår och sov där. Vi var ute lite, men eftersom det regnade så fruktansvärt mycket så stack vi hem till en kompis istället, trevligt hade vi.

När vi gick hem så satte vi oss typ bara vid datorn och tv:n och där blev vi hela natten, och helva morgonen också för den delen. Vi gick inte in och la oss förens sex imorse och snacka om att jag somnade finfint! Var trött som en banan!

Ah nu sak jag kolla igenom bilderna som togs lite igår och så, slänger upp några senare kasnke. pussies.



Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

det är skit bra med mig! :)

2009-11-15 @ 18:40:46
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />