top model & candy.



Japp, det här har varit min sysselsättning de senaste timmarna. Godis & top model, bästa sättet att spendera en sån här tråkig söndag på. Har ätit så mycket godis nu att jag kommer spy snart haha. Idag har varit en allmänt tråkig och grå dag, som alla söndagar så inget speciellt med det faktiskt...

Skola imorgon då, back to läxor och annat skit. Önskar praktiken varade lite längre,. Men jag tycker faktiskt tiden har gått jättefort sen vi började. Har ju liksom redan gått nästan halva terminen, sen är det bara en termin kvar sen är det gymnasiet som gäller.*haha* A nu ska jag gå och leka lite med baby, han ser ut att ha lite tråkigt. pusselipussar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />