friday.

helluluu.

Äntligen fredag! Sjukt skönt att den hemska skolvecka är över. Inga planer för ikväll, ska vara hemma själv så jag sak nog bara vara hemma och ta det lugnt som vanligt haha, man har ju ingen lust att göra någonting i detta bajsvädret! Blir ingen skola förens om två veckor hihi. Har ju prao nästa vecka. Japp, då är det väl Burger King som gäller. Tycker det ska bli rätt kul faktiskt, och det bästa är ju att jag är där tillsammans med två av mina bästa vänner. Men det dåliga är att vi måste ha såna fula kläder på oss, såna jobbekläder haha, inte världens undergång men mmmm :(

Åh jag är så sur nu! Min kamera är fortfarande på pappas jobb och jag inte tillbaka den förens imorgon. Och jag som hade lust för att ta bilder idag och lägga in på bloggen. Så jag fick änvända min fattiga, kassa mobil kamera istället, så det blev iallfall några bilder. Bl.a på dagens outfit och på min söta klänning som jag har gjort i syslöjden höhö, är skitstolt över mig själv. Det första plagget som jag verkligen varit noggrann med från början till slut. För annars brukar jag vara noggrann till typ hälften sen blir jag sur och slarvar klart. Men inte denna gången, nej! Bilder kommer om en stund. pussar sötisar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />