ben&jerry- my love.

gokväll.

Har suttit nergrävd i soffan, med Ben&Jerry glassen i knät, i största hugg den senaste timmen. Jag kollade ju på Idol 2009, inget bättre sätt att spendera tisdagskvällen på tycker jag. Nu är jag iallfall mätt och belåten... Och ganska trött också för den delen haha. Konstigt nog, för jag vaknade ju liksom klockan två idag. Men jag ska alldelles strax hoppa in i duschen sen blir det nog läggdags för mig efter det, har ju skola imorgon trots allt. Ingen mer vila för mig. :(

Förresten så sa jag ju att jag har köpt Ben&Jerry Halfe Baked för sörsta gången för att jag ville testa den och den var jävligt god kan jag säga er.. mums säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />