frågor ang. min klippning.

Jag såg för en stund sen, eller min syrra såg det rättare sagt. Att jag har fårr några frågor om vart jag klippte mig och så. Men Blogg.se har krånglar mycket på sistone tycker jag och av någon konstig anlednig ser jag inte alla komentarer jag får jag när klickar på "översikt". Iallfall så var frågorna vart jag hade klippt mig och hur mycket det kostade. Salongen ligger vid mitt i malmö, vid Triangeln typ. Eller på samma trottoarsida som Tasty House rättare sagt, i hörnet, och den heter "City Salong", jag brukar klippa mig där och hon är verkligen jätteduktig och snäll. Och inte som de flesta frisörerna gör, att om man ber dom klippa 5 cm så klipper dom 10, nej. haha hon är jätteduktig tycker jag. Jag klipper ju alltid där så för mig kostar det 200:-, och hon fixat håret jättefint efteråt. Men vet inte om det är det riktiga priset men det är iallfall inte dyrt i vilket fall som helst. Hoppas ni fick svar på era frågor. puss.

http://karta.hitta.se/starcus/X/images/15/050705_mal02_p7050215.jpg

Kommentarer
Postat av: minnie

Hej sötis, nu har jag en ny Victoria´s secret Tävling på bloggen, skulle bli jätte glad om du deltar. Kram Minnie

2009-09-08 @ 13:14:13
URL: http://www.minnies.se
Postat av: amy

ja tack så mycket. men hur mkt kostade det dig o färga hela håret allt som allt?

2009-09-09 @ 15:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />