godmorgon.

hejhopp.

Skitskönt med helg, har fått sova ut och så. Fast inte så jätte länge, men jag la mig ju ganska tidigt igår så jag är iallfall en aning utvilad. Iallfall så har jag ätit frukost och så har jag tagit ut kläder till ikväll, Roro fyller ju år så ska vi ju såklart fira det hos henne hihi, kommer bli jättekul. Jag drar till dittan runt 5 så ska vi göra oss i ordning och allt sånt hemma hos henne, sen drar vi. Tills dess ska jag väl bara mögla framför datorn eller något. Vad ska ni hitta på ikväll då?


haha ja så kan man också göra ju....


Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: Det är bara bra! :D

2009-09-06 @ 00:28:50
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />