shoeholic.

hejhopp.

Jag har faktiskt pluugat en hel del faktis,t är iallfall på god väg till att bli klar med mitt jäkla SO arbete. Jag känner mig alltid helt duktig efter att jag pluggat *haha* ^^.

Men jag har ju inte pluggat ända sen jag skrev att jag började plugga hade nog varit död isåfall. Man pappa och mamma skulle iväg nånstans så jag följde med. Jag gick in i skoaffären och ja ni kan ju tänka er vad som hände där. Hon blev fast. haha så jag fick med mig tre par nya skor hem idag. Dom kommer ha det bra hos mig hihi. Köpte både varma och tjocka skor och vanliga vardags skor. bilder kommer in imorgon. Men just nu ska jag in och lägga mig. Trött som fan. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />