svinan är på g.

halluu.

Hur är det med folket då? Själv är det typ ok, vaknade inatt och kände mig lite dålig i halsen och känner även nu att jag håller på och bli sjuk. Så jag sitter med den fetaste halsduken jag kunde hitta, runt halsen. Har varit kass på att blogga på sistone tycker jag, haha *fy skämms!* Iallfall så slutade jag rätt sent idag, runt fyra tiden. Och jag hade idrott sista lektionen, och jag var faktiskt med denna gången hihi. Idrottade röven av mig haha, snacka om att jag var trött när jag kom hem. Men vad ska man göra? Dålig kondis ni vet.

Iallfall så sitter jag nu med min superhungriga mage och väntar på att maten ska bli klar hihi. tjugge. Kom nyss hem, har varit ute med min kusin. Vi har mest promenerat och snackat om lite allt möjligt. Jutdet! Idag i skolan så fick vi hem lappar om Svininfluensan, det är nämligen så att vi ska bli vaccinerade mot den jävlen! Hahaha känns faktiskt jätteskönt att slippa gå runt och oroa sig för att man ska få den. Så det känns bra tycker jag.

Jag vill faktiskt lägga in bilder men min dumma kamera dummar sig igen och har beslutat sig för att ännu en gång inte vela lägga in bilder, konstigt! Men jag försöker nog lite senare hihi, nu sak jag upp och fylla min lilla magsäck! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />