at my sistaah's place.

hellu bloggisen!

är hemma hos min syster nu, det var ett tag sen jag var här faktiskt, vi sitter iallfall och inte gör så mycket mer än att nyss ha ätit Donken och nu sitter vi bara och latar oss i soffan och kollar på CSI, älskar det programmet! Har även lekt lite granna med min systers son men nu har jag verkligen ingen lust mer, är ganska trött. Ska nog bara sitta lite vid datorn och kolla tv tills jag däckar, mysigt.

Förresten så ville jag också säga att jag inte tror det blir så mycket bloggande för min del denna helgen, så ni inte tror typ att jag dött eller så. Eller det kan ju också hända men ja ni fattar haha. Så jag sätter igång en frågestund som jag avslutar på söndag, så fram tills dess är ni välkomna att fråga mig om vad som helt mellan himmel och jord, som ni tror jag kan svara på såklart. Ni får ha det super sålänge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />