ätit ute... igen

hej darling!

kom hem nyss typ, R tvingade med mig ut igen, hade faktiskt ingen lust från början men sen så åkte jag men ändå. Och det roliga är att jag tänkte att vi bara skulle åka runt lite, alltså inte att vi skulle hoppa av någonstans så jag hade bara på mig pappas stora t-shirt och leggings. Och vad tror ni inte händer just när vi är ute? Jo vi bestämmer oss för att äta middag på restaurang, igen! så där vandrade jag omkring i stan med min "fancy" outfit, jättetrevligt ju haha. Aja iallfall, så efter maten drog vi till någon stor park och bara promenerade lite och så och så har vi bara kört runt lite huller om buller i stan och checkat läget. Nu är vi iallfall hemma och snacka om att hon är proppmätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />