fan vad alla överger en nufötiden...

jahapp, ännu ett par stycken of my älskade som lämnar mig idag. Kännder mig ganska övergiven faktiskt. Just när man behöver dom så bara lämnar dom en i skitet här. det gillas inte! Vi kan ju börja med mina älskade föräldrar som är borta nu i två veckor som jag sa hejdå till imorse, sen nu nyss kom älsklings Y,R och D och sa hejdå, för nu åker de till Egypten. Fan att jag tackade nej att följa med från början, ångrar mig som apa nu!

Ja iallfall nu så i en vecka framåt kommer jag inte kunna bara springa till huver över gatan när jag känner mig sad eller ensam eller bara allmänt vill se min skönaböna, för nu är bögen påväg till ett skönt varmt jävla ställe! Aja ska inte vara dum nu, jag hoppas att de har jättekul... :( nu ska jag gå och dränka mig i sängen. klart slut.


my eyes can tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />