fegis!

helluuu, det har inte varit mycket bloggande idag nej. Har inte hunnit, kollade film innan men så råkade jag somna och vaknade en kvart innan jag skulle bli upphämtad och åka iväg till stallet. Så jag stressade på med ridkläderna och allt och så bar det av mot stallet. Nu är jag helt utamattad om jag ska vara ärlig och jag kan säga att jag tror jag har nåt jävla fel på min andning eller nåt. Höll ju fan på att dö av kvävning efter att jag hade ansträngt mig lite granna idag, jättejobbigt ju...

Aja nu har jag ångest för jag är en jävla fegis! Vågar inte duscha när jag är ensam hemma, inbillar mig en jävla massa saker och skrämmer skiten ut mig själv så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, min syster kommer inte hem förens runt elva tror jag. Ska nog kalla över Y som får hålla mig sällskap och vakta så inget monster kommer och tar mig när jag ska duscha haha, jag sa ju till er, jag är ett psyyyyykfall, ni tror mig inte! men vänta bara, det kommer med tiden då ni verkligen förstår höhö :*


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: haha men det är ju nice (H)

2010-04-07 @ 22:54:20
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />