fredag!

hejhopp! Kom hem för en stund sen och sitter med älskis Rebecca nu, och vi har varit hos en av hennes vänner som fyllde år som vi firade, hade ganska trevligt, fast att vi inte stannade så länge. Åt tacos och tårta och annat gott, trevligt trevligt. Nu är vi iallfall ensamma hemma och har ingen aning om vad vi ska göra, fest alldelles strax fan, bjuda in hela området eller något, skämt åsido, nej det blir nog bara att mysa resten av kvällen, sen blir det sängen för vår del. Är ganska trötta båda två, mögen här är ju sjuk som satan och har haft feber och grejer hela veckan, men det hindrar inte oss från att träffas nej, ikke sa nikke!

Hann iallfall inte blogga något igår för att jag var ute låst, min syster jobbade till halv elva typ och jag hade inga nycklar så jag drog hem till älsklis och var där till kvällen, sen tog jag och nelly bussen halvvägs hem sen blev vi upphämtade oxh det blev raka vägen till sängen för mig hade ju nationella prov i matte idag, japp det ska vi inte ta upp, gick åt helvetet i think!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />