hästjävel!

ja hejhopp på er alla apor!

Kom nyss hem från stallet och en jävligt vild ridtur, har ont i hela ryggen nu och lite i huvudet. Bara för att jag skrev att det skulle gå bra idag så gjorde det ju såklart inte det! Inte nog med att hästjäveln skulle envisas och stanna framför vartenda hinder nästan, utan även att när vi väl är i full fart och ska hoppa över hindret tvärstannar den och den enda som kom över hindret var ju såklart jag! Eller flög över rättare sagt! Men inte hästen nej, den var ju nästan över mig. haha lite kul var det faktiskt, förutom att jag tappade andan lite granna, men vadfan det var ett tag sen jag trilla av, var nog på tiden att friska upp minnet lite om hur det känns.


min fina prins, världens vackraste (L)

Kommentarer
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

sv; Hej sötnos :)



allt är bra med mig, själv då? =D

2010-04-14 @ 21:32:11
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: shadi

det är braa med mej också :D

Vad har du gjort idag!♥

2010-04-14 @ 21:42:05
URL: http://lifeinmyeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />