hemma.

hejhopp
är hemma nu, tycker verkligen det var på tiden faktiskt. Behövde komma bort från folket lite granna, behöver vara hemma tycker jag. Ska bara vara hemma och ta det lugnt ikväll tror jag, kolla tv och lite sånt.

Har saknat att vara hemma faktiskt, visst har jag varit hemma lite då och då under veckan men det räknar jag inte för jag har inte varit ensam, utan haft någon med mig eller så har vi varit hemma kanske i en timme sen dragit ut igen. Så nu blir jag fan hemma ! haha. Vad har ni annars för er en sånhär tråkig söndag, själv sitter jag och lyssnar på skön musik och degar livet av mig, aja ska fortsätta nu pusspuss.


bild sen somras, saknar.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />