hemskt

hejhopp bloggen!

Har inte hunnit blogga så mycket idag heller, har varit med A&M hela dagen typ. Vi har varit hos mig eftersom att jag blir galen snart om jag är ensam mycket till asså haha. iallfall så ahr vi tyo tjocat oss med en massa mat och annat gott och tagit det lugnt lite.

Det hände en sjuk sak också.  När vi satt vid datorn så bara hör vi hela tiden polisbilar och ambulanser utanför mitt hus sen ser vi att det är ca fyra ambulansbilar och sjukt många polisbilar och poliser som springer runt med såna västar och masker över huvudet, man blev fan rädd ju. sen så såg vi att de körde längre in i gatan så vi följde efter för att kolla vad som hände. När vi kom till gatan så såg vi typ att de hade spärrat av alla vägar och en folkmassa runt om allting. Det stod poliser med vapen och hundar och allt (jättehäfigt hehe). Sen började typ komma ut med såna bårar från huset så det blev lite creepy, till slut får vi reda på att det var nån "familjetradegi" där en mamma, ett barn och pappa hittats döda. så jävla hemskt!

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL ARTIKELN OCH LÄSA MER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />