home alone

helluuuu sockertoppar!

Japp då har ensamheten satt igång antar jag.. haha nej men är ensam hemma och lär bli det till sent ikväll. Har ingen aning om vad jag ska göra för att sysselsätta mig, ska nog ta och äta något eller så och kolla på tv. Lite senare drar jag nog till stallet för en ridtur, trevligt trevligt.

Hade prov idag förresten, och gud vad jag var seg! Har ni kännt så att ni verkligen kämpar för livet bara för att hålla ögonen öppna och inte däcka på bordet?, Ja så känner jag jävligt ofta i skolan, och det jobbiga är, att det ALLTID kommer just när jag behöver det som mest, typ under ett prov eller så.. Tror att det är min hjärna som typ får slut på energi efter lite ansträngning eller så haha.

Min tummen ner för dagen måste gå till mitt jävla tandläkarbesök, och gud vad jag hatar tandläkare, jag hatar dom! De borde utrotas, jag kan väl hålla reda på mina tänder själv! Usch. Bara sitter där och borrar och petar och klagar på "läsk&godis-ätandet". Innan älskade jag att gå till tandläkaren, när jag var mindre då, man fick ju alltid roliga grejer, kommer ihåg att jag brukade längta tills vi var klara bara för att få se vad jag skulle få för fint. Tycker de borde fortsätta med det, så man har lust att gå dit liksom, tycker ni inte det?! jo det gör ni haha.


blir ju nästan lite rädd av bilden..

Kommentarer
Postat av: johanna

förlåt för ett sent svar, men har inte orkat med bloggen :=)



sv: idag ska jag träna! SJÄLV? :)

2010-04-07 @ 15:50:00
URL: http://johannagranlund.blogg.se/
Postat av: therese - P A S H I O N

sv: å vad trevligt! älskar den filmen :)

2010-04-07 @ 16:59:28
URL: http://jagelskarfotboll.blogg.se/
Postat av: Linn

sv; Okej, härligt! Jag ska nog städa och jobba ;)

2010-04-07 @ 20:43:34
URL: http://liinns.webblogg.se/
Postat av: Eskilandrine

Enjoy your website very much. Good job!

2011-12-07 @ 11:11:24
URL: http://eskilandrine.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />