home now

heäällllu bebe!
Är hemma nu, känns skönt, nu är det betydligt tystare och lugnare i huset än när jag lämnade det sist. Har varit fullt ös hela helgen så det känns jätteskönt nu att komma till en lugn plats där jag bara kan slappna av hehe. Är iallfall proppmätt efter systers stora och ortroligt goda middag, och lär nog hålla mig mätt ett bra tag till...

Måste bara säga att gud vad mycket folk ska bränna ner deras hus nuförtiden, först mina kusiner för någon vecka sen då hela deras lägenhet brann ner. Sen nu igår igen i deras nya lägenhet brann köket ner (snacka om otur), och så nu när jag var påväg hem från min syster ser jag att det är en massa brandbilar, polisbilar och ambulanser utanför ett byggnad i närheten av där jag bor, där det typ kommer rök från fem våningar och massa sånt. Var försiktiga herregud, snart brinner hela Malmö ner ju :O


börjar snart känna mig som någon jävla aftonbladet papparazzi, jag fångar allt på bild ju!, kanske borde bli det när jag blir stor, hmm vet vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />