hos syster!

hejhopp bloggisen!

förlåt för dålig uppdatering de sensta dagarna men har inte hunnit med någonting typ, och verkligen inte datorn. Igår på morgonen kom ju min Y hem från Holland eftersom att de var tvungna att ta bussen hem pga allt det som hänt i Island och så. Så span kom tidigt på morgonen och väckte mig, och vi spenderade typ hela dagen med en massa snack, tog en varm dusch och annat mys. Vi fick ju ta igen en hel veckas händelser liksom haha.

Lite senare på kvällen kom hela ligan hem till oss. dvs alla mina fyra systrar och mina kusiner, så det var fullt hus. Blev en massa kul då ockå, bl.a gjorde vi (JAG) sjukt goda pannkakor, sen massa annan mat och gott. Senare vid halv ett tiden drog vi hem till Y och sov där, för det var sjukt mycket folk hos mig och jag pallade verkligen inte.

Vi vaknadeiallfall vid halv ett idag så drog jag hemåt och nu är jag hos min syster, är bjuden på middag här idag så blir nog kvar är ett tag till. Söndag idag då, skola imorgon, ångest typ. Men det är iallfall finare väder nu så det ger ju en lite mer lust att gå till skolan. Ahh nu ska jag vara lite social med mina syskon och resten av folket haha pusspuss (L)

Kommentarer
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

sv; varit med kompisar typ :D



själv då? =D

2010-04-18 @ 17:23:12
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: shadi

jaag har varit på träning :D

2010-04-18 @ 19:25:11
URL: http://lifeinmyeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />