kort dag idag

shulululululuuuuuuuuu!!

är hemma från skolan nu, kom nyss typ hem. Men jag slutade faktiskt klockan tolv idag typ, fast orkade bara inte röra på my fat ass så jag blev kvar i korridoren ett bra tag. Är iallfall hemma nu och sitter med mitt älskade ballerina paket och med min goda cola som jag snart spricker av. Mår faktiskt lite illa idag med, det började på morgonen igen, skitjobbigt, vadfan är detta?! aja jag hoppas det går över snart, ska snart börja plugga lite också, har ett jävla arbete om första och andra världskriget som ska in överimorgon och måste verkligen sätta fart! Kan inte gud bara liksom hjälpa mig lite här och sända en liten människa som har ett klart arbete som den kan ge mgi?, hade varit SUPER!! (a)

Fattar liksom inte, vadfan ska vi bry oss om vad som hände för över hundra år sen, det gör väl ingen skillnad om vi är medvetna om exakt var det hände eller hur många som dog eller allt det där, ohh orkar inte med skolan !

nu ska jag krypa ner under mitt täcka och ångesta av mig ltie sen ska jag fantamig sätta igång och skriva mitt arbete så det svider i fingrarna! puss (L)


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: hehe min systers man :D

2010-04-21 @ 18:44:53
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />