måndag.

hejhopp, måndag idag då!

Vad har ni sockertoppar för er en sån här måndag som denna?, Själv kom jag hem från skolan för ett tag sen och nu sitter jag och typ pillar i naveln (skämt åsido) samtidigt som jag funderar ut vad jag ska laga för middag idag, idag am i riding solo när det gäller middagen :( ahh jag kommer förhoppningsvis på något, eller så får jag väl svälta idag , låter super! annars tror jag nog jag går över till gay och så lagar vi väl something together !

nej men jag sitter även och väntar på älsklingen som bara ska komma förbi en snabbis för att hämta upp lite saker som glömdes här ifrån helgen, SEN ska jag fortsätta med navelpillandet, blir nog snart en hobby hehe :$

boxa mig snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />