måndag

hejhopp bloggisen!

Har varit lite off här dessa tre dagarna men som sagt så var jag ju i Helsingborg från fredags och kom hem igår. Vi hade faktiskt jättetrevligt. Dock blev det ingen fest men vi underhöll oss ändå hela helgen. Vi tog ju tåget till Helsingborg i fredags, jag var ju inte i skolan den dagen men mötte upp mögarna och sen åkte vi.

A's lillebror fyllde år så vi typ bakade tårta och hade lite kul med småungarna och så, sen mot kvällen satte vi på film och bara hade det mysigt och sånt. Nästa dag drog vi på bio och såg Alvin och Gänget 2 , haha älskade den! Senare mot kvällen drog vi till Mezo och satte oss på deras mysiga uteservering och drack varm choklad och där träffade en massa trevligt folk. Sen när vi kom hem däckade vi typ direkt, eller vi bara satt ooch tramsade oss en massa i rummet och typ skrattade tills tårarna rann, haha lättroade typ? Nästa dag, som då var igår drog vi till Väla och bara gick runt lite, åt och sånt. Det var stekigt varmt ute alltså riktigt härligt väder, ville bara springa naken och rulla mig i gräsmattan, haha eller nej inte riktigt men ni fattar att det var varmt! :)

När jag kom hem igår märkte jag att jag var utelåst för jag hade glömt nycklar och ingen var hemma så jag drog hem till äff sen var vi ute lite här i området sen hämtade R upp oss så åkte vi in till stan och åt på restaurang, åh så jävla gott det var!Var hemma runt tio tiden tror jag.

Nu är det iallfall måndag och jag kom nyss hem från en lång skoldag, har nyss haft dansredovisning som vi har övat på skitlänge och snacka om att vi ägde stället haha, fyfan vad kul det var. Äkta ball asså. aja ett jävla långt inlägg blev det, inte för jag tror att ni pallar läsa hela vägen ner hit så puss på er iallfall haha!



Kommentarer
Postat av: Sveinungadriana

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2012-01-23 @ 10:52:25
URL: http://sveinungadriana.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />