såhär var hon klädd idag:



man kanske inte ser det så jättebra på bilden men på den stora ringen står det en "skrift" (med supersmå bokstäver) från den muslimska koranen.



ännu en gång körde jag med bajsat-på-sig-byxorna haha, till det hade jag en grå topp med puffiga armar med vitt linne under, grå/vita skinnskor, vita hängslen och en massa smycken, dvs, ringar klcka och armband!

och sen måste jag bara tillägga att denna outfit inte bara var min idé utan även min privata stylists (även kära vän Sahand Sadeghian aka bästis) idé, vi satt och klurade ut denna outfit igår kväll och titta vad två hjärnor kan bajsa ut! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ringen med koran texten, är den köpt i sverige i så fall vart? För jag har alltid sett bara halsband, skulle vara fett med en sådan ring :P Fast du borde inte gå in med den i toan det är haram (A)

2010-04-20 @ 16:12:04
Postat av: Anonym

varifrån har du köpt hängslena =)?

btw, snygg outfit!

2010-04-21 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />