sjukling is på G

hejhopp alla (fhoppningsvis) friska människor! Här har vi ett litet handikapp barn som inte kunnat gå till skolan idag. Jag har skit ont i mina lungor när jag andas och när jag drar in luft så blir det helt så typ krassligt, jätteskumt. Jag har haft ont i mina lungor ett bra tag nu men har hela tiden trott att det ska gå över, och det kommer speciellt när jag typ springer eller anstränger mig eller så. Jag får nog åka till sjukan och kolla vad det är för fel på mig, för såhär ska det faktiskt inte vara!

jaja strunt i det, bortsett från det så mår jag super. Har legat och sovit hela förmiddagen och nu ska jag upp och se vad mami har gjort för gott till mig, sen ska jag nog ut i trädgården och lägga mig i solen lite, det är så fint väder, eller det ser iallafall ut att vara det från mitt fönster, så jag får hoppas på att jag inte blir lurad! :)

ha en fin dag allihopa! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />